TRISTAR VANAF 17 AUGUSTUS WEER TELEFONISCH BEREIKBAAR


‘Bijzondere omstandigheden inspireren tot bijzondere maatregelen.’ Dat schreven we in ons vorige kwartaalmagazine. Vanwege de coronacrisis moesten wij toen het besluit nemen om telefonisch niet meer bereikbaar te zijn.

Wel zijn we sindsdien bereikbaar via onze Support Page, met daaraan gekoppeld de unieke garantie dat u daarbij binnen 10 minuten kunt rekenen op een reactie vanuit TriStar. En dat 7 dagen in de week, van 07.00 uur ’s ochtends tot 22.00 uur.

Inmiddels zijn veel maatregelen versoepeld en komt het gewone leven steeds meer op gang. Daarom is TriStar vanaf 17 augustus, tijdens kantooruren, ook weer telefonisch bereikbaar. Onze telefonisten staan u graag te woord en nemen uw orders aan. Uw vragen spelen zij door aan collega’s. Die zullen, zoals u van ons gewend bent, binnen 10 minuten op uw contactverzoek reageren.

Liever online contact? Support.tristargroup.org blijft gewoon actief. Met nog steeds dezelfde beloften: wij reageren binnen 10 minuten en dat 7 dagen per week van 07:00 uur tot 22:00 uur (CET).