TRISTAR: ZUIVER & BETROKKEN


Wat wil je later worden als je groot bent? Die vraag krijgen kinderen vaak te horen. TriStar is allang geen kleintje meer. Maar onze onstuimige groei maakte een bezinning op de toekomst wel belangrijk.

Wie willen we zijn? Waar willen we voor staan? Het zijn ingewikkelde vragen, waarop we verrassend snel een antwoord gevonden hebben. Zuiver & Betrokken is de nieuwe missie van TriStar Industries Group. Deze missie geeft vanaf nu richting aan onze groei, ambities en ontwikkeling en helpt ons bij het maken van keuzes.

Zuiver staat voor de producten die we maken en ook voor onze manier van opereren. Betrokkenheid is essentieel binnen TriStar. Wij zijn trots op TriStar en zijn er voor elkaar, maar ook voor onze klanten.

Op basis van de missie hebben wij ook onze kerncompetenties, merkbeloften, kernwaarden en cultuurwaarden geformuleerd. De kern- en cultuurwaarden vormen het hart van onze bedrijfscultuur. Wij willen dat iedereen die bij TriStar werkt die waarden met zich meedraagt in het hoofd en in het hart. Zo bestaat er nooit twijfel over de juiste handelwijze.

ZUIVER EN BETROKKEN

Kerncompetenties
Hier is TriStar goed in:

  • Productie
  • Productontwikkeling
  • Betrokkenheid

Merkbeloften
Dit heeft TriStar te bieden:

  • Betrokkenheid
  • Deskundigheid
  • Keuze: veel producten en meer dan 2.500 recepturen

Kernwaarden
Zo is TriStar:

  • Soeverein: TriStar wil zelfstandig zijn en niet afhankelijk van anderen. Wij ondernemen vanuit het hart, onder onze eigen voorwaarden. Daar zijn we eigenwijs in. Om ervoor te zorgen dat alles wat wij doen optimaal de TriStar-waarden uitstraalt houden we zoveel mogelijk activiteiten, van productie tot IT en marketing, in eigen hand. Zo straalt alles wat wij doen optimaal de TriStar-waarden uit.
  • Vertrouwen is de basis.
  • Wie goed doet, goed ontmoet.

Cultuurwaarden
Zo handelt TriStar:

  • Betrokken bij de klant
  • Betrokken bij elkaar
  • Trots op TriStar
  • Zuiver