Bestelgemak: iedere klant zijn eigen klantenportaal


Bij TriStar beschouwen we reiniging en hygiëne als een integraal onderdeel van uw bedrijfsproces. Daarom denken wij ook continu na over hoe wij onze expertise en dienstverlening zo optimaal mogelijk kunnen integreren in de bedrijfsvoering van onze klanten. Als resultaat daarvan presenteren wij nu met trots ons nieuwe klantenportaal.

Wat is het TriStar Klantenportaal?

Het klantenportaal is een door ons ontwikkelde bestelmodule-op-maat voor individuele klanten. Die vinden daar alle producten die ooit zijn geoffreerd en geleverd, inclusief product visuals én actuele product- en veiligheidsinformatie. Bestellen via dit portaal werkt super snel en eenvoudig. Als klant bespaart u hiermee veel tijd. Bovendien is de kans op fouten veel kleiner.

TriStar heeft het klantenportaal zelf ontwikkeld en implementeert dat nu bij een selectie van de klanten. Maar in principe kan bij elke klant zo’n bestelmodule-op-maat worden geïnstalleerd. Natuurlijk worden klanten vanuit TriStar intensief begeleid bij elke stap van de implementatie.

Het TriStar Klantenportaal

  • Tijdbesparend en minder kans op fouten.
  • Kwaliteitsborging: altijd de allerlaatste versie van de MSDS-bladen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via support.tristargroup.org.