Onze missie: ‘Zuiver & Betrokken’


In 2019 is TriStar Group in veel opzichten gegroeid. Dat heeft er ook toe geleid dat wij ons zijn gaan bezinnen: waar willen we naartoe, wie willen we zijn, wat willen we betekenen in de markt? Uit die reflectie is begin 2020 onze nieuwe missie gerold: ‘Zuiver & Betrokken’. Die woorden omschrijven naar onze mening het beste waar TriStar Group voor staat. En dat geldt natuurlijk niet alleen voor 2020, maar zeker ook voor 2019.

Ons motto Clean Matters. geeft goed onze visie weer. Wij beschouwen reiniging als een integraal onderdeel van de bedrijfsprocessen van onze klanten. Die overtuiging is de basis van ons werk. De manier waarop we dat doen? Zuiver & betrokken.

Zuiver staat bij TriStar Group natuurlijk voor schoon, maar ook voor de open en eerlijke manier, met het hart op de tong, waarop wij ons werk doen. ‘Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden’, is daarbij altijd onze leidraad geweest.

TriStar is betrokken bij de klant, bij de medewerkers, maar ook bij de wereld. Voor onze klanten zijn we er vrijwel continu. Bij calamiteiten kunnen zij altijd, óók buiten kantooruren, een beroep op ons doen. Maar betrokkenheid is ook: met een Clean Team van betrokken collega’s de omgeving van ons bedrijfspand ontdoen van zwerfvuil, zoals wij op onze maandelijkse Clean-up Thursday doen. En het is ook de 182,5 Day Challenge (een half jaar niet roken en niet drinken), die als belangrijkste doel had om medewerkers te steunen en motiveren bij hun streven naar een gezonde levensstijl.