ER ZIJN VEEL REDENEN OM TE KIEZEN VOOR

REINIGINGSPRODUCTEN VAN TRISTAR.

WE ZETTEN GRAAG ALLE VOORDELEN VOOR U OP EEN RIJ:

01

Advies op maat.

TriStar heeft een uitgebreid assortiment aan reinigingsproducten waarmee we onze klanten bedienen. Soms is er meer nodig; dan maken we die producten speciaal voor u, klant- en vervuilingsspecifiek. Onze vertegenwoordigers zorgen voor de juiste begeleiding van dit proces.


02

Reiniging als integraal onderdeel van uw bedrijfsproces.

TriStar beschouwt het reinigen als een vitaal onderdeel van uw bedrijfsprocessen. Wij geloven in samenwerkingen en bieden technische ondersteuning om de gekozen schoonmaakmethodiek volledig in uw bedrijfsprocessen te integreren.


03

Altijd op zoek naar het meest veilige alternatief.

Veiligheid voor mens, dier en milieu staat hoog in het vaandel bij TriStar. Dit borgen wij door de juiste reinigingsproducten in te zetten, door het verstrekken van correcte veiligheidsinformatie, en door ons nauwgezet te houden aan alle geldende wet- en regelgeving alsmede door het geven van producttrainingen.


04

Ontwikkeling op maat.

Als het product dat u nodig heeft niet direct terug te vinden is in ons ruime assortiment, dan zullen wij ons uiteraard inspannen om een klant- en vervuilingsspecifiek product voor u te ontwikkelen en te produceren.


05

Op zoek naar circulaire grondstoffen en verpakkingen.

In het kader van ‘afval bestaat niet’ besteden we bij TriStar veel aandacht aan het vinden van circulaire grondstoffen en verpakkingen. We zetten in op het maximaal hergebruiken van materialen en op het minimaliseren van waardevernietiging en milieubelasting. Onze O-Range productlijn is hier een mooi voorbeeld van.


06

Constante kwaliteit.

Ons doel is het ontwikkelen en produceren van kwalitatief hoogwaardige, en veilige reinigingsproducten. Met dat uitgangspunt richten we onze bedrijfsprocessen in. Die zijn dus klantgericht en bovendien ISO 9001-2015 gecertificeerd. Zo zorgen we voor constante kwaliteit.


07

Altijd bereikbaar.

Ons Quick Respons Team zorgt ervoor dat TriStar ook buiten kantoortijden of bij calamiteiten bereikbaar is voor advies én voor snel geleverde producten. Bereik het Quick Response Team via support@tristargroup.org.


08

Persoonlijke en vriendelijke service.

Onze Customer Service medewerkers staan u met een glimlach te woord, of het nu gaat om vragen, bestellingen of andere informatie. En daarnaast heeft u natuurlijk een vaste vertegenwoordiger die de ins en outs van uw bedrijf kent.


09

Eigen huisstijl/private label.

Ons grafische team (Design Lab) zorgt voor verpakkingen in iedere gewenste lay-out. Dat kan bijvoorbeeld uw eigen huisstijl zijn. Zo zorgt TriStar voor een product op maat, voorzien van een bijbehorend etiket.


10

Commerciële en heldere prijsstelling.

Bij TriStar zijn we graag helder, ook over onze prijzen. Met een duidelijke offerte vooraf weet u precies waar u aan toe bent.

Wilt u weten wat we

voor u kunnen doen?

Neem dan contact

met ons op.

Wilt u weten wat we

voor u kunnen doen?

Neem dan contact

met ons op.