6. Ontwikkelingen in de webshop


De webshop van TriStar heeft de afgelopen maanden weer de nodige vernieuwingen ondergaan. Dat is al gelijk te zien op het eerste scherm. Op het beginscherm maken de bezoekers nu al een keuze: B2B (Professional) of B2C (Home & Garden).

Professional en Home & Garden zijn elk opgedeeld in relevante categorieën. Voor Professional zijn dat: Hygiene, Industry, Facility, Food & Beverage, Special Stock en Chemical Distribution. Op het menu van Home & Garden staan de categorieën: Schuur, Badkamer & Toilet, Keuken, Auto, Open Haard, Tuin, Vloeren en Gifts.

Webshop-klanten kunnen bij hun bestelling nu ook kiezen voor de optie afhalen. Daarbij kunnen ze zelf een datum en tijdvenster afspreken, vaak de volgende middag al. Maar ook voor klanten die kiezen voor bezorging kunnen we voor veel producten Next Day Delivery garanderen.

Webshopklanten ontvangen elke maand de nieuwsbrief met reinigingstips en adviezen, informatie over acties en seizoensproducten en aandacht voor nieuwe producten en productgroepen.