• Welkom.




    TriStar Roosendaal



  • Onze Missie.




    ZUIVER & BETROKKEN


    1. Schoon

    2. Open en eerlijk, met het hart op de tong

    3. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden

    4. Betrokken bij de klant, bij de medewerkers, maar ook bij de wereld



  • Onze Kerncompetenties.




    HIER ZIJN WE GOED IN:


    1. Productie

    2. Productontwikkeling

    3. Betrokkenheid

  • Merkbeloften.




    DIT HEBBEN WE TE BIEDEN:


    1. Betrokkenheid

    2. Deskundigheid

    3. Keuze: veel producten en meer dan 2.500 recepten

  • Cultuurwaarden.




    DIT ZIJN WIJ:


    1. Betrokken bij de klant

    2. Betrokken bij elkaar

    3. Trots op TriStar

    4. Zuiver

  • TriStar Support




    Wij zijn er voor U!
    7 dagen per week, van 07:00 uur tot 22:00 uur. (CET)
    Wij reageren binnen 10 minuten!


    Support Bezoekers Vandaag

    0



    support.tristargroup.org

  • Facebook Feed




    14/07/2020

    Nieuw in onze webshop: TS Handgel DES, nu in een fraaie, innovatieve en gebruiksvriendelijke sprayfles. Ideaal voor gebruik in de horeca en bezoekersruimten. ... See more

  • In geval van nood.




    Ongeval / onwel

    1. Waarschuw de aanwezige bedrijfshulpverleners(s) of laat deze waarschuwen.
    2. Zeg waar u bent en wat er is gebeurd.
    3. Blijf bij het slachtoffer en wacht op de bedrijfshulpverlener(s).
    4. Houd nieuwsgierige collega’s en/of bezoekers op afstand.
    5. Denk aan uw eigen veiligheid.
    6. Volg de instructies van de bedrijfshulpverlener(s) op.

    Ontruiming

    1. Sluit ramen en deuren.
    2. Verlaat op een rustige wijze het gebouw via de aangegeven routes en ga naar de verzamelplaats, waar u zich meld bij de bedrijfshulpverlener(s).
    3. Volg ALTIJD de aanwijzingen van de bedrijfshulpverlener(s) op.

    Milieu incident

    1. Waarschuw de aanwezige bedrijfshulpverleners(s) of laat deze waarschuwen.
    2. Geef aan (laat aangeven) dat het om een morsing/calamiteit met gevaarlijke stoffen gaat.
    3. Denk aan uw eigen veiligheid.
    4. Volg de instructies van de bedrijfshulpverlener(s) op.
  • In geval van nood.




    Brand

    1. Blijf kalm en activeer een handbrandmelder door het glas in te drukken.
    2. Sluit ramen en deuren.
    3. Probeer indien mogelijk, een beginnende brand te blussen.
    4. Blijf altijd uit de rook!
    5. Denk aan uw eigen veiligheid.
    6. Volg de instructies van de bedrijfshulpverlener(s) op.

    Hartstilstand

    1. Blijf kalm en waarschuw de aanwezige bedrijfshulpverlener(s) of laat deze waarschuwen.
    2. Geef aan dat het om een hartstilstand gaat (AED MEE LATEN NEMEN).
    3. De AED is te vinden in de centrale kantoorruimte op de begane grond.
    4. Blijf bij het slachtoffer.

    Buiten kantooruren?

    Bel 112!


    +31 648 799 341

    +31 654 608 265

    +31 651 976 911

  • Tijdelijke berichten.

  • Ideabox





  • Omzet & orders.





    Aantal orders:


    Laatste order tijd:


    Omzet vandaag:


    Omzet deze maand:


    Omzet dit jaar:


    Doorgerekend dit jaar:

  • Quality laser printers.





    Department

    Planning Raw Materials, Order Processing & Transport
    (PRMOPT)

    MONTH QUALITY NUMBER
    JANUARY 10
    FEBRUARY 10
    MARCH 10
    APRIL 10

    Last update 200402 YS

  • Stand-by QR-Team week




    QR-Team MONDAY TUESDAY WEDNESDAY THURSDAY FRIDAY SATURDAY SUNDAY
    Production / Warehouse Michael Michael Michael Michael Michael Morgan / Matthijs Raymond / Morgan
    PRMOPT Vincent Vincent Vincent Vincent Vincent Vincent Vincent
    Support Paul Corné Maurits Sjoerd Enes Corné Corné
    Back-up
    Binnendienst
    Marjolijn Leo Maurits Ella Sabine Ella Ella
     

    QR-Team Contact:

    support.tristargroup.org

  • Tickets


    IDCreatedTopicStatedFor