Quick Response Team TriStar Industries in de praktijk

Dinsdagavond 5 juni vond bij een op- en overslagbedrijf in Rotterdam, een klant van fa. Wilchem in Papendrecht, een calamiteit plaats waarbij er met grote spoed een ontschuimend product nodig was. Het schuimblussysteem was in werking getreden waardoor 5 loodsen alsmede het buitenterrein binnen korte tijd vol schuim stonden.

Om 20.00 kreeg TriStar een melding dat er dringend product gewenst was. Op zo’n moment gaat er bij TriStar een geolied proces lopen. De verantwoordelijke van ons Quick Response Team staat dan stand by en checkt de voorraad. Op het moment dat de klant de definitieve order doorgeeft, wordt deze direct ingevoerd en wordt het productieproces opgestart. We houden de klant op de hoogte van de voortgang. In dit geval duurde het een half uurtje voordat het product gereed was. Kort daarop kon de vrachtwagen vertrekken en 2,5 uur na de eerste melding stonden we bij de duidelijk opgeluchte klant op de stoep met het gewenste product.

Dankzij de flexibiliteit en inzet van alle betrokken mensen van ons TriStar Quick Response Team hebben we deze klant heel snel kunnen helpen, en hebben we een escalatie van het probleem kunnen voorkomen.

10% KORTING BIJ NIEUWSBRIEF INSCHRIJVING

Met de TriStar Shop nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van nieuwe producten, speciale aanbiedingen, seizoensgebonden producten en nog veel meer.