Beste klant,

Hygiëne is nu belangrijker dan ooit. Dat begrijpen we bij TriStar maar al te goed. Met ons hele team werken we er keihard aan om u daarin zo goed mogelijk te ondersteunen met behulp van onze reinigingsproducten en adviezen.

Wij hechten enorm veel waarde aan het persoonlijk contact met u als klant. Maar helaas ontkomen wij er niet aan om enkele maatregelen te nemen in het kader van het coronavirus. Al is het maar omdat een deel van ons team nu vanuit huis werkt. Wij willen graag zo snel en efficiënt mogelijk kunnen reageren op uw vragen en contactverzoeken. Daarom vragen wij u ons niet te bellen, maar uw vraag te stellen via onze Support Page. Telefonisch zijn wij nu niet meer bereikbaar. Maar wij beloven u dat wij altijd binnen 10 minuten reageren, 7 dagen per week tussen 07:00 uur en 22.00 uur (CET).

Wij danken u enorm voor het begrip en de medewerking. TriStar staat voor u klaar, juist nu! Daar kunt u van op aan.

Met vriendelijke groet,

Het team van TriStar Industries

We nemen binnen 10 minuten contact op, 7 dagen per week tussen 07:00 uur en 22:00 uur (CET)!

Wij staan voor u klaar!

MOGEN WE U OP DE HOOGTE HOUDEN?

Met de TriStar Shop nieuwsbrief bent u altijd op de hoogte van nieuwe producten, speciale aanbiedingen, seizoensgebonden producten en nog veel meer.

ALS DANK VOOR UW INTERESSE ONTVANGT U VAN ONS EEN COUPONCODE VOOR

10% KORTING

OP UW BESTELLING BIJ ONZE SHOP.

Als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief ontvangt u onze laatste aanbiedingen in uw mailbox.