Vrijdag 8 juni heeft TriStar Industries een dinerbon uitgereikt aan Ben Scheers van onze klant firma Kloosterboer in Vlissingen.
Ben had meegedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek dat door onze stagiaire Khadija Betari was uitgevoerd. TriStar had aangegeven dat onder alle klanten die de moeite wilden nemen om onze vragen te beantwoorden, een dinerbon verloot zou worden. Ben Scheers van de firma Kloosterboerkwam daarbij als winnaar uit de bus.

TriStar vindt het erg belangrijk om regelmatig de mening te peilen van onze klanten over onze performance. Daartoe worden onze klanten periodiek benaderd met een aantal vragen over de kwaliteit van onze producten, onze leverbetrouwbaarheid en onze klantvriendelijkheid. Alle opmerkingen zijn meer dan welkom en worden gebruikt om, in het kader van een continu verbeterproces, onze prestaties op een steeds hoger plan te krijgen, en onze klanten elke keer beter van dienst te zijn.

Behalve Ben Scheers bedanken we daarom al onze klanten voor hun deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. We hopen dat we iedereen in de toekomst mogen blijven benaderen.


Ben Scheers van Kloosterboer en Khadija Betari van TriStar